damgolf.jpg

Välkommen att bli medlem hos oss på Grönlund GK i Almunge!

BLI MEDLEM

Varför?

Här nedan har du tre starka skäl till varför just du ska bli medlem hos oss på Grönlund:

• Ingen spelrätt eller medlemsinsats krävs - välj den medlemskapsform som passar dina behov bäst.

• Vårt fullvärdiga medlemskap är väldigt förmånligt: GKplus ingår i vårt fullvärdiga medlemskap, vilket innebär att du som fullvärdig medlem i Grönlund kan spela fritt alla vardagar samt efter kl 13 på helger på ytterligare sju banor - Mycket golf till ett bra pris helt enkelt!

• Vi har en av Upplands roligaste 18-hålsbanor! År efter år får vi höra från våra återkommande gäster hur fantastiskt rolig och varierad vår bana är. Dessutom är klubben både nära till stan och har en väldigt avslappnad och trevlig atmosfär!

Dessa tre skäl är bara ett axplock av det vi kan erbjuda dig. Vi har dessutom en fantastisk restaurang, en välsorterad Golfstorebutik, ett väl genomtänkt träningsområde med bl.a. grästee på rangen och både wedge- och chippinggreener, m.m.

Välkommen!

killa_golf.jpg

BLI MEDLEM

Hur?

Enkelt - För att bli medlem så mejlar du till oss på info@gronlundgk.se. Uppge namn, adress, telefonnummer samt golf-id (om du inte har ett golf-id behöver vi få ditt personnummer också).

Betala in medlemsavgiften för önskad medlemskapsform till bankgiro 120-0849 (Grönlund Golf i Almunge AB). Ange golf-id som referens. Vi aktiverar din profil och sen är det klart!

Om du önskar ett kvitto på ditt medlemskap som du vill nyttja till friskvårdsbidraget, är det bara att mejla oss, så skickar vi över ett elektroniskt kvitto.

Är du ny till golfen? Hör av dig till oss för datum till kommande nybörjarkurser!