member_gornlundGK.jpg

Medlemsavgifter 2024

Avgifterna beslutades av medlemmarna på höstmötet den 9 november 2023.

Inga övriga avgifter tillkommer. OBS: Samtliga medlemskap som har en åldergräns gäller det år man fyller.

Du kan betala års/medlemsavgiften på Bankgiro 120-0849 eller Swish 123-691 94 01 Grönlund Golf i Almunge AB. Uppge ditt Golf-ID så kan vi aktivera dig.

OBS – VIKTIGT: på Min Golf delas årsavgiften upp i 2 delar – en avgift som betalas till Grönlund Golfklubb (föreningen) och en spelavgift som betalas till Grönlund Golf i Almunge AB (aktiebolaget som ägs av föreningen). Den totala avgiften är det som bestämdes på årsmötet – bara att nu ser man den momsfria delen som går till föreningen och den momsbelagda delen som går till aktiebolaget.

Klicka på följande länk för att se en video från Min Golf / SGF på hur allting går till om ni vill betala via Min Golf: Så betalar du avgifter i Min Golf. - YouTube

MEDLEMSFORMER

Årsavgifter

*GKplusrättighet: GKplusrättighet innebär fritt spel på Grönlund och 10 rundor per bana på ytterligare nio banor under hela säsongen maj t o m oktober.  De 10 rundor kan spelas alla tider på vardagar och efter klockan 13:00 under helger. Läs mer om samarbetet på www.gkplus.se.